سرخط خبرها

افزایش آلودگی هوای کلانشهر‌ها تا ۵ روز آینده (۱۱ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۷۷۹۲
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
افزایش آلودگی هوای کلانشهر‌ها تا ۵ روز آینده (۱۱ آذر ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش آلودگی هوای کلانشهر‌ها طی پنج روز آینده خبر داد.

به گزارش شهر‌آرانیوز، صادق ضیاییان در خصوص شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز (۱۱ آذرماه) در ارتفاعات شرق هرمزگان، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه‌شنبه (۱۴ آذرماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در غرب سواحل به‌ویژه گیلان و برخی نقاط در اردبیل بارش پیش‌بینی می‌شود به علاوه در مناطقی از آذربایجان‌غربی رگبار باران همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: چهارشنبه (۱۵ آذرماه) علاوه بر مناطق ذکرشده در شرق سواحل نیز بارش پیش‌بینی می‌شود. طی این دو روز بارش شبانه در مناطق سردسیر به‌صورت برف است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ آذرماه) صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و فردا با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی پس‌فردا با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ آذرماه) بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->